משחק מונופול להכשרה מיטבית של סטודנטים לשילוב במשק

ד"ר איילת גלצור, הנדסת תעו"נ

במסגרת הקורס "תכן בהנדסת תעשייה" הסטודנטים לומדים מתודולוגיות לקביעת סדרי עדיפויות וחשיבות יחסית של צרכים.

הסטודנטים נחשפו לאחת המתודולוגיות האפשריות, באמצעות משחק "מונופול" המבוסס על משחקים רציניים.

הבחירה בנושא 'תכני הלימוד' כבסיס למשחק המונופול השיגה מטרה נוספת, הבנת מרכיבי תוכנית הלימודים מנקודת מבטם של הסטודנטים, ותובנות על סדרי העדיפויות שלהם לדוגמא:בתחום כישורי החיים כמעט כולם מאוחדים בדעתם שעמידה מול קהל היא החשובה ביותר, גם אנגלית טכנית מקבלת ניקוד גבוה מאד. 

הוראה מקוונת || טל: 09-8983059 || sharonn@ruppin.ac.il