תוצר ייחודי של סטוד' לסיכום תהליך - 'פרקטיקום קליני בדגש תרבותי'

בקורס פרקטיקום קליני לתלמידי שנה ג' במסלול פסיכולוגיה במד"ה, הסטודנטים התבקשו להכין קליפ לסיכום תהליך החונכות הטיפולית שעשו  במהלך שנת הלימודים. (תוך שמירה על חסיון החניך ועמידה בכללי האתיקה המקובלים).בכ"א מקבוצות הפרקטיקום שהתחלקו בין שלוש פנימיות טיפוליות – כפר הנוער ויצ"ו הדסים, פנימיית 'ארזים', כפר הנוער 'בן-יקיר', ואומנת 'אור שלום', הסטודנטים יצרו במשותף סיכום ויזואלי של החונכות הטיפולית, במרחב היצירתי של עולם הקליפים.ה'קליפים' הוצגו בשיעור האחרון של סמסטר ב' כמסגרת תחרותית (והוו חלק מההערכה המסכמת בקורס). הצפייה בקליפים הייתה חוויה חזקה ומרגשת עבור הצופים: סטודנטים ו'שופטים' כאחד. 

 

לצורך הפרויקט בחרתי להשתמש בתוכנת Animoto, לאחר שנחשפתי אליה בתהליכי ההדרכה למרצים וליווי אישי של מיכל הנדל-סופה.התוכנה מאפשרת בקלות שילוב יצירתי, מגוון ומובנה בין טקסטים כתובים לחומרים ויזואליים ווקאליים.

חונכות טיפולית בפנימיית 'בן-יקיר' כפר נוער דתי לנערים ממשפחות בעלות רקע סוציו אקונומי קשה, משבר עלייה ותפקוד הורי לקוי. (אור כהן לחאם, נועם גולדפרב, מיקה ביברינג, אלה רותם ומאיה שכטר)

 

פרקטיקום במסגרת עמותת 'אור שלום'- מטפלת בילדים ונוער בסיכון, שהוצאו מבתיהם

(נטע שמיר, מאי בן-ארי, חן זיינדבנד ועמרי שוורץ)

 

כלים:

Please reload

חיפוש לפי מהלכי הוראה
חיפוש לפי כלים
Please reload

הוראה מקוונת || טל: 09-8983059 || sharonn@ruppin.ac.il