• פרופ' יוסי יסעור, קבלת החלטות

חידון תחרותי לסטודנטים במהלך שעור -הגירה MBA, MA

חיברתי 2 שאלונים ב Kahoot, השתמשתי בהם לצורך חזרה על החומר הנלמד.

  • הודעתי מראש שיינתן בונוס למצטיינים בחידון. ההשתתפות הייתה ערה מאוד.

  • הפעלתי את השאלונים בכיתה בת 45 תלמידים בתואר שני בהגירה ושילוב חברתי. ובקורס משחק עסקים לתואר MBA כשהתחרות הייתה בין הקבוצות עם בונוסים לקבוצות המצטיינות.

  • הכלי פשוט ונוח לתפעול.

  • התהליך היה מוצלח מאוד בשתי הקבוצות.

  • אני בוחן את האפשרות לבקש מהסטודנטים לקרוא מאמר ולשאול עליו בעזרת כלי זה במהלך השעור.

Kahoot מספק דוח מפורט בתום המשחק עם התפלגות התשובות ומענה המשתתפים - ניתן לראות לדוגמא, באיזו שאלה התקשו רוב הסטודנטים וכדאי לשקול לחזור/להבהיר.

אז מה היה לנו כאן: לימוד תוך כדי משחק ותחרות, חזרה על חומר באופן לא שגרתי, הפעלה אקטיבית, תמונת מצב כיתית.

היחידה לקידום הוראה

לוגו רופין (1) copy.png

© 2020 כל הזכויות שמורות ליחידה לקידום הוראה במרכז האקדמי רופין