תמונת מצב כיתתית - תפיסת סטודנטים בשעור בפסיכופתולוגיה

לאחר הדרכה על PollEverywhere יצאתי ישר לשיעור בתיאוריות אישיות. החלטתי לבדוק את נפלאות הכלי ולהציג לסטודנטים מספר שאלות ולהבין היכן הם נמצאים בכל הקשור לחומר הלימודי. ניסחתי מספר שאלות בצורות שונות, ויצאתי לדרך.

  • ההתחלה הייתה קלה ומעניינת.

  • הסטודנטים מאוד נהנו מהאמירה – עכשיו להוציא סלולרי, והסתקרנו מאוד ממה עומדים לעשות עכשיו.

  • החלק הטכני עבר די בקלות, והרוב נכנסו ללא קושי לאתר המדובר.

  • הפלא של "התשובה שלי כתובה על הלוח" הייתה רגע מיוחד בשיעור הזה, והרגשתי שהסטודנטים נהנים מאוד מהתהליך ומהתוצאה.

 

בשיעור אחר, התייחסתי כבר למה שהם מעלים בתשובותיהם, ובמיוחד בהקשר של איך אנחנו יכולים להבין זאת, ואיך זה מחדד את המשך הקורס שלנו מבחינת תכנים.

2 דוגמאות מהתנסות בקורס פסיכופתולוגיה: בנושא הפרעות אכילה שאלתי גם על תפיסתם לאחר סרט שראינו, וכן על התנסות שמלמדת על הדרך המחקרית לבחינת בעיות בדימוי גוף.

בקיצור – היה מעניין, מסקרן והוסיף טעם למפגש. שווה לנסות!

 

Please reload

חיפוש לפי מהלכי הוראה
חיפוש לפי כלים

הוראה מקוונת || טל: 09-8983059 || sharonn@ruppin.ac.il