מיני כנס בכיתה גדולה בתכנית MBA- ניתוח ומיפוי "מסע לקוח"

במסגרת קורס "ניהול חווית לקוח" אותו אני מלמדת יחד עם אופיר מימרן בתוכנית ה-MBA, בחרנו לשלב למידה מהשטח באופן פעיל:

- הסטודנטים חולקו לרביעיות, בחרו תחום שירות בו הם ניתחו מושג מרכזי מהקורס ויצרו 'מפת מסע לקוח' באמצעות פוסטר אשר יוצג ב'מיני כנס' במהלך הקורס.

- יצירת הפוסטר חייבה את הסטודנטים להיות פעילים וללמוד אחרת: הם יצאו לשטח, צלמו, כתבו דיווח על החוויה שלהם כלקוחות, הפגינו יצירתיות בהכנת הפוסטרים והעבירו רעיון תאורטי לממד ויזואלי.

- במסגרת המפגש כ'מיני כנס' להצגת התוצרים היו שופטים: כל רביעייה שיצרה פוסטר נחלקה לזוגות, זוג אחד עמד ליד הפוסטר והשיב לשאלות השופטים, הזוג הנוסף העריך את  הפוסטרים הנוספים בעזרת דף משוב שקיבל מאתנו כמנחי הקורס. לאחר מכן התחלפו הזוגות בתפקידים אלו. בנוסף, הוזמנו לשיפוט חיצוני מרצים מביה"ס לכלכלה ומנהל עסקים ובהם דיקן ביה"ס, ראש תכנית ה-MBA, השופטים קיבלו דף משוב והתבקשו לדרג את הפוסטרים מ1 ועד 10.

 

פעילות זו התבססה על למידה פעילה, אפשרה יצירתיות, שיתופיות, עבודת צוות, והעמקה ויישום של החומר הנלמדהסטודנטים מאוד נהנו מהמיני כנס. הם חשבו שזו השקעה רבה מצדם אך גם זו סוג של למידה שממחישה היטב את המושגים שנלמדו בקורס בהם היה צורך לעשות שימוש.

 

דוגמאות לפוסטרים - 4 מפות מסע לקוח

 

מיני-כנס להצגת התוצרים

 

 

Please reload

חיפוש לפי מהלכי הוראה
חיפוש לפי כלים

הוראה מקוונת || טל: 09-8983059 || sharonn@ruppin.ac.il