סטודנטים מציגים פתרונות לבעיות מורכבות של לקוחות פגיעים - באמצעות למידה פעילה

במסגרת הקורס 'התנהגות צרכנים' ניתנה משימת רשות יצירתית בה נדרשו הסטודנטים (בצוותים) לבחור מאמר אקדמי מתוך גיליון מיוחד של כתב העת Journal of Services Marketing, ולהמחיש ולהדגים מורכבות של סוג מסוים של לקוחות פגיעים תוך קישור לנושא הצרכנות ושיווק.

למשימה היו 2 מטרות; מטרות פדגוגיות- להגביר עניין, מעורבות, נוכחות בכיתה וקשב, ולהתמודד עם קריאת חומר אקדמי באנגלית. ומטרות ערכיות- פיתוח רגישות חברתית ואכפתיות לסביבה ולבני אדם כמנהלים לעתיד. פירוט על תוכן המשימה ניתן למצוא בלינק הבא.

 

 

משוב הסטודנטים על המשימה:

"אני חושבת שצריך לעשות את ההפעלה הזו, על לקוחות עם מגבלת שמיעה, בכל הכיתות ברופין", "זה משפיע עלי בעבודה. אני מסתכלת אחרת על כל מיני לקוחות, מבוגרים, עולים...", "זה נגע לכולנו ברגש. כולנו רוצים להיות מנהלים וחשוב שנזכור שיש הרבה סוגים של לקוחות", "אני העדפתי את ההפעלות שפעלו על הרגש. זה גורם לי להיות יותר מעורב ומתעניין", "בשבילי עדיפות ההפעלות שפועלות על השכל, כמו שאלות הידע על הפליטים ועל סחר בבני אדם, כי ככה אני מרגיש שאני לומד משהו חדש ויותר מעניין לי".

 

פרופ' איריס וילנאי-יעבץ: "היצירתיות של הסטודנטים היתה מדהימה, והאופן בו הם נפתחו למסרים החברתיים והביאו מעצמם לתהליך גרם לי להיות גאה בהם ולצפות כל שבוע להפעלה חדשה."

36 מתוך 52 הסטודנטים בחרו להשתתף במשימה שעליה ניתן בונוס לציון הסופי. 

 

 

 

Please reload

חיפוש לפי מהלכי הוראה
חיפוש לפי כלים
Please reload

הוראה מקוונת || טל: 09-8983059 || sharonn@ruppin.ac.il