ניתנת ליישום בשעורים מרחוק סינכרוניים (ZOOM), בשעורים בקמפוס או כלמידה א-סינכרונית. ביחידים, בזוגות או בצוותים (4-5 סטודנטים). לשיקול דעת המרצה וכתלות במטרת המשימה, ההיקף שלה והזמן שיש להקדיש לביצועה.
למידת עמיתים כסבבי דיון מתחלפים
Problm Based Learning (PBL)
הוראת עמיתים – פרופ' אריק מזור
סביבות למידה חדשניות - למידה פעילה לאורך הקורס
למידה מטעויות
מבחן קבוצתי
שימוש במפות חשיבה בתהליכי למידה
JIGSAW - הוראת עמיתים, למידה שיתופית
קריאת מאמר באופן שיתופי
SOLE - Self Organized Learning Environment
לחשוב מחוץ למסך: דגם משולב (היברידי) להוראת מדעים מרחוק