הערכה
הערכה מעצבת במהלך הקורס
קיימת חשיבות רבה לקבלת 'משוב איכותני' כהערכה מעצבת במהלך הקורס ולא רק בסיומו.
ביוזמת המרצים ולשימושם, לאחר כ- 4 שעורים (1/3 הסמסטר) יועבר שאלון קצר לסטודנטים ובאופן אנונימי: 1-2 נושאים שתרמו ללמידה, 1-2 נושאים לשיפור.
ההתייחסויות שיתקבלו, יסייעו למרצים להבין מהם הקשיים, מה תורם ומסייע ללמידה ובשיעור בשבוע העוקב , להקדיש מס' דקות לדגשים העיקריים שהועלו ולתאום ציפיות מחודש להמשך הלמידה בקורס.
כיצד להעביר את המשוב?
1. כשאלון ב-MOODLE - לנוחיותכם - יצרנו שאלון 'מוכן', תוכלו לייבא אותו לאתר הקורס שלכם.
או
2. כשאלון ב-Google Form - תוכלו לשלב אותו כקישור באתר הקורס. לאלו מכם המלמדים ב-Zoom, ניתן להעלות את הקישור לצ'אט המפגש.
ריכזנו את המידע וצירפנו שאלונים להעתקה בקורס ב Moodle - "ארגז כלים למרצה" לשימושכם.
בנוסף, ראו הסבר קצר שנכתב בעבר מניסיונה ובאדיבותה של ד"ר הדס הרמתי.
הערכת הוראה מסכמת (סקר רופיני מטעם היחידה לקידום ההוראה)
מידי סמסטר, מועברים שאלוני הערכת הוראה לכלל הקורסים/מרצים הנלמדים במוסד. הסקר אנונימי ומועבר מטעם היחידה לקידום ההוראה.
נוסחי השאלונים לשנת תשפ"ו:
תוצאות המשוב נשלחים למרצים לדוא"ל לאחר מסירת ציונים.
הערכה מסכמת זו יכולה לסייע למרצים במיקוד החוזקות והדגשים לשיפור. ניתן ומומלץ להסתייע בהדרכות לקידום ההוראה , להתחדש ולזכות בהפריה ההדדית המקצועית הנוצרת במפגשי הדרכות אלו.

